Ergene Belediye Başkanı Müge Yıldız Topak, Muharrem Ayı’nın 10. günü dolayısıyla Ergene Cem Evi’nde düzenlenen iftar programına katılarak vatandaşlarla bir araya geldi. Yoğun katılımla gerçekleşen programda canlarla aynı sofrayı paylaşan Başkan Topak, birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verdi.
Ergene Cem Evi’nde düzenlenen iftar programında vatandaşlarla buluşan Başkan Müge Yıldız Topak, Muharrem Ayı’nın manevi iklimine vurgu yaparak, paylaşmanın ve dayanışmanın önemine dikkat çekti.

Programda konuşan Başkan Topak, “Bugün canlarımızla aynı sofrada lokmamızı paylaşmanın, aynı duaya ‘Amin’ demenin huzurunu yaşıyoruz. Muharrem Ayı; sabrın, paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik olmanın en güzel şekilde yaşandığı manevi bir iklimdir. Bu güzel sofrada sizlerle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Farklılıklarımızla zenginleşen, ortak değerlerimizle güçlenen büyük bir aileyiz. Paylaştığımız her lokma, ettiğimiz her dua birlik ve beraberliğimizi daha da pekiştiriyor. Rabbim tuttuğumuz oruçları, ettiğimiz duaları ve paylaştığımız lokmaları Hak katında kabul eylesin. Birliğimiz, beraberliğimiz ve muhabbetimiz daim olsun.” ifadelerini kullandı.
Muharrem Ayı’nın manevi atmosferinde gerçekleştirilen iftar programı, vatandaşların yoğun ilgisiyle gerçekleşirken, katılımcılar Başkan Müge Yıldız Topak’a Muharrem Ayı boyunca gösterdiği hassasiyet ve lokma hayrına verdiği destek dolayısıyla teşekkür etti.
Program, edilen duaların ardından lokmaların paylaşılmasıyla sona erdi. Başkan Topak, Ergene’de birlik ve beraberlik kültürünü yaşatmaya devam edeceklerini belirterek, toplumun tüm kesimleriyle dayanışma içerisinde olmaya devam edeceklerini ifade etti.
