Ergene Belediye Başkanı Müge Yıldız Topak, Velimeşe Mahallesi’nde hemzemin geçidin kapatılmasının ardından yaşanan ulaşım sorunlarına ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. Başkan Topak, mahallede yaşanan mağduriyetin her geçen gün arttığını belirterek, kalıcı çözüm için köprülü kavşak projesinin bir an önce hayata geçirilmesi çağrısında bulundu.

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi’nin yetki ve sorumluluğunda bulunan hemzemin geçidin kapatılmasıyla birlikte Velimeşe Mahallesi’nde ulaşım başta olmak üzere sosyal ve ekonomik yaşamın olumsuz etkilendiğini ifade eden Başkan Topak, vatandaşların haklı taleplerini her platformda dile getirmeye devam ettiklerini söyledi.
“Velimeşe’nin Sesini Her Platformda Duyuruyoruz”
Mahalle sakinlerinin yaşadığı sıkıntıları yakından takip ettiklerini belirten Başkan Müge Yıldız Topak, Ergene Belediyesi olarak vatandaşların güvenliği, ulaşım kolaylığı ve yaşam kalitesini öncelik olarak gördüklerini vurguladı.

Başkan Topak, hemzemin geçidin kapatılmasıyla birlikte esnafın müşteri kaybı yaşadığını, çiftçilerin tarlalarına ulaşmakta zorlandığını ve çalışan vatandaşların ciddi zaman kayıplarıyla karşı karşıya kaldığını ifade etti. Ayrıca ambulans, itfaiye ve diğer acil müdahale ekiplerinin mahalleye ulaşımında yaşanan gecikmelerin de endişe verici boyuta ulaştığını söyledi.
“Alternatif Yollar Tamamlanmadan Ana Ulaşım Kesilmemeliydi”
Sürecin en başından itibaren gerekli uyarıları yaptıklarını belirten Başkan Topak, alternatif ulaşım yolları tamamlanmadan mevcut bağlantının kapatılmaması gerektiğini ilgili toplantılarda dile getirdiklerini ve resmi itirazlarını yaptıklarını hatırlattı.
Açıklamasının sonunda Velimeşe halkının beklentisinin net olduğunu belirten Başkan Müge Yıldız Topak, Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi’nin sorumluluğundaki köprülü kavşak projesinin bir an önce başlatılması gerektiğini ifade ederek, Ergene Belediyesi’nin vatandaşların haklı taleplerini dile getirmeye devam edeceğini söyledi.
